Strona główna Rekrutacja Opłaty
				Opłaty 
				
	
			
						
			.png)
1. Wysokość opłaty rekrutacyjnej: 150 zł na kierunek Arteterapia, 85 zł na pozostałe kierunki studiów, 100 zł - w przypadku kandydatów, o których mowa w art. 70b ustawy Prawo o Szkolnictwie wyższym i Nauce .
2. Przelew za opłatę rekrutacyjną dokonuje się w systemie rekrutacyjnym IRK. System dopuszcza płatność on-line lub w formie przeleu tradycyjnego na wskazany, w systemie IRK, numer konta bankowego.
WAŻNE!W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu tradycyjnego (a nie za pośrednictwem systemu szybkiej płatności), w tytule przelewu należy podać adres e-mail, na którym zakładano konto w systemie IRK.W przypadku braku zmiany statusu płatności, kandydat jest zobowiązany przesłać potwierdzenie dokonania przelewu* (przez system IRK), do ostatniego dnia rejestracji na studia. | 
*Potwierdzenie dokonania przelewu, powinno zawierać:
a) Numer rachunku z którego dokonano przelew za opłatę rekrutacyjną,
b) Imię i Nazwisko właściciela rachunku bankowego,
c) Data dokonania przelewu/operacji,
d) Numer rachunku uczelni na który przelewa się opłatę rekrutacyjną,
e) Tytuł przelewu/operacji,
f) Kwota przelewu/operacji.
3. Kandydaci na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, którzy ubiegają się o przyjęcie na więcej niż jeden kierunek prowadzony w Ignatianum wnoszą opłatę rekrutacyjną odrębnie dla każdego zgłoszenia.
4. Opłaty rekrutacyjne wpłacane są według terminarza rekrutacji na studia.
5. Opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi w przypadku nieprzyjęcia na studia, nieprzesłania potwierdzenia przelewu w przypadku dokonywania opłaty w ostatnich 3 dniach rejestracji, rezygnacji z podjęcia studiów lub błędnej rejestracji na studia.
6. W przypadku nieuruchomienia danego kierunku lub/i formy studiów w UIK z powodu zebrania się zbyt małej liczby kandydatów, wniesiona przez kandydata na studia opłata rekrutacyjna podlega zwrotowi na jego wniosek lub w ramach tej opłaty kandydat może ubiegać się o przyjęcie na inny kierunek, na którym limit przyjęć nie został wyczerpany.
7. Kandydat może ubiegać się o zwrot opłaty rekrutacyjnej również w przypadku:
a) rezygnacji kandydata z ubiegania się o przyjęcie na studia w systemie IRK przed zakończeniem rejestracji;
b) wniesienia jej po terminie, co skutkowało niedopuszczeniem kandydata do postępowania kwalifikacyjnego.
8. Uczelnia dokonuje zwrotu oplaty rekrutacyjnej w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez kandydata na studia w podaniu o zwrot opłaty rekrutacyjnej.
WAŻNA INFORMACJA
  | 
1. Wysokość opłaty rekrutacyjnej: 150 zł.
2. Przelew za opłatę rekrutacyjną dokonuje się w systemie rekrutacyjnym IRK. System dopuszcza płatność on-line lub w formie przeleu tradycyjnego na wskazany, w systemie IRK, numer konta bankowego.
WAŻNE!W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu tradycyjnego (a nie za pośrednictwem systemu szybkiej płatności), w tytule przelewu należy podać adres e-mail, na którym zakładano konto w systemie IRK.W przypadku braku zmiany statusu płatności, kandydat jest zobowiązany przesłać potwierdzenie dokonania przelewu* (przez system IRK), do ostatniego dnia rejestracji na studia. | 
*Potwierdzenie dokonania przelewu, powinno zawierać:
a) Numer rachunku z którego dokonano przelew za opłatę rekrutacyjną,
b) Imię i Nazwisko właściciela rachunku bankowego,
c) Data dokonania przelewu/operacji,
d) Numer rachunku uczelni na który przelewa się opłatę rekrutacyjną,
e) Tytuł przelewu/operacji,
f) Kwota przelewu/operacji.
3. Opłata rekrutacyjna wnoszona jest przez kandydatów według terminarza rekrutacji do Szkoły Doktorskiej.
4. Kandydat jest zobowiązany do uiszczenia opłaty rekrutacyjnej najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji na studia w systemei IRK.
5. Po przystępieniu do postępowania rekrutacyjnego do Szkoły Doktorskiej, bez względu na jego wynik, opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi. Ponadto opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z podjęcia kształcenia po zakończeniu rejestracji, nieprzesłania potwierdzenia przelewu w przypadku dokonywania opłaty w ostatnich 3 dniach rejestracji lub błędnej rejestracji na studia.
6. W przypadku nieuruchomienia danej dyscypliny naukowej z powodu zebrania się zbyt małej liczby kandydatów, wniesiona przez kandydata opłata rekrutacyjna podlega zwrotowi na jego wniosek.
7. Kandydat może ubiegać się o zwrot opłaty rekrutacyjnej również w przypadku rezygnacji kandydata z ubiegania się o przyjęcie do Szkoły Doktorskiej w systemie IRK przed zakończeniem rejestracji.
8. Uczelnia dokonuje zwrotu oplaty rekrutacyjnej w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez kandydata na studia w podaniu o zwrot opłaty rekrutacyjnej.
WAŻNA INFORMACJA
  | 
Opłaty obowiązujące w roku akademickim 2025/2026
1. Opłaty za studia niestacjonarne
Opłaty za świadczone przez Ignatianum usługi edukacyjne związane z kształceniem studentów na studiach niestacjonarnych pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych magisterskich wynoszą za każdy semestr tych studiów:
| 
 Wydział/kierunek studiów  | 
 Opłata za jeden semestr (w PLN)  | 
 Opłata za jeden semestr  | 
||
| 
 Całość  | 
 I rata  | 
 II rata  | 
 III rata  | 
|
| 
 Wydział Filozoficzny  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 Psychologia  | 
 4300*  | 
 1500  | 
 1400  | 
 1400  | 
| 
 Wydział Pedagogiczny  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 Administracja i polityka publiczna  | 
 3000*  | 
 1000  | 
 1000  | 
 1000  | 
| 
 Pedagogika  | 
 2900*  | 
 1000  | 
 1000  | 
 900  | 
| 
 Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna  | 
 2900*  | 
 1000  | 
 1000  | 
 900  | 
| 
 Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych  | 
 2900*  | 
 1000  | 
 1000  | 
 900  | 
WAŻNE! Opłata semestralna za pierwszy semestr dokonywana jest w całości (bez rozbicia na raty) przez studentów rozpoczynających cykl kształcenia wnoszona jest najpóźniej 25 października w rozpoczynanym roku akademickim.
a) Począwszy od drugiego semestru cyklu kształcenia opłaty wnoszone są w ratach:
- Semestr zimowy:
 
I rata – do dnia 31 października,
II rata – do dnia 30 listopada,
III rata – do dnia 10 stycznia.
- Semestr letni:
 
I rata – do dnia 31 marca,
II rata – do dnia 30 kwietnia,
III rata – do dnia 15 maja.
b) Dopuszcza się możliwość uiszczenia opłaty za semestr lub rok.
2. Opłaty za wydanie legitymacji studenckiej:
Od 1 lipca 2025 r. podstawowym dokumentem potwierdzającym status studenta dla osób posiadających numer PESEL jest mLegitymacja studencka w aplikacji mObywatel. Korzystanie z niej jest bezpłatne. 
Studenci mogą również korzystać z Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) w formie plastikowej karty. Legitymacja ta jest dokumentem płatnym (22 zł). Wydawana jest studentom nieposiadającym numeru PESEL oraz tym, którzy mimo posiadania numeru PESEL chcą dodatkowo otrzymać ELS, po złożeniu wniosku w systemie USOSweb.
Szczegółowe zasady pobierania opłat są uregulowane w Regulaminie pobierania opłat.
Opłaty za studia podyplomowe obowiązujące w roku akademickim 2025/2026
Opłaty za świadczone przez Ignatianum usługi edukacyjne związane z kształceniem uczestników na studiach podyplomowych wynoszą za każdy semestr tych studiów (opłaty dotyczą również cudzoziemców):
| 
 Wydział/nazwa studiów podyplomowych  | 
 Opłata za jeden semestr (w PLN)  | 
 Opłata za jeden semestr  | 
||
| 
 
  | 
 
  | 
 I rata  | 
 II rata  | 
 III rata  | 
| 
 Wydział Filozoficzny  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
|
| 
 Filozofia i krytyczne myślenie  | 
 2700  | 
 900  | 
 900  | 
 900  | 
| 
 Suicydologia  | 
 2700  | 
 900  | 
 900  | 
 900  | 
| 
 Etyka (dla nauczycieli)  | 
 2700  | 
 900  | 
 900  | 
 900  | 
| 
 Wydział Pedagogiczny  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
|
| 
 Logopedia  | 
 3100  | 
 1100  | 
 1000  | 
 1000  | 
| 
 Profilaktyka przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży  | 
 2700  | 
 900  | 
 900  | 
 900  | 
WAŻNE! Opłata semestralna za pierwszy semestr dokonywana jest w całości (bez rozbicia na raty) przez studentów rozpoczynających cykl kształcenia wnoszona jest najpóźniej 25 października w rozpoczynanym roku akademickim.
a) Począwszy od drugiego semestru cyklu kształcenia opłaty wnoszone są w ratach:
- 
Semestr zimowy:
 
I rata – do dnia 31 października,
II rata – do dnia 30 listopada,
III rata – do dnia 10 stycznia.
- 
Semestr letni:
 
I rata – do dnia 31 marca,
II rata – do dnia 30 kwietnia,
III rata – do dnia 15 maja.
b) Dopuszcza się możliwość uiszczenia opłaty za semestr lub rok.
Szczegółowe zasady pobierania opłat są uregulowane w Regulaminie pobierania opłat.
Opłaty obowiązujące w roku akademickim 2025/2026
1. Cudzoziemcy zwolnieni z opłat za studia stacjonarne
Cudzoziemcy wymienieni w art. 324 ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce mogą być zwolnieni z opłat za prowadzone w języku polskim studia stacjonarne.
Po przyjęciu na studia konieczne jest dostarczenie przy wpisie dokumentu potwierdzającego możliwość zwolnienia z opłat.
2. Cudzoziemcy którzy nie są wymienieni w pkt. 1, uiszczają poniższą opłatę za studia stacjonarne
4 200 ZŁOTYCH za semestr (tj. 8 400 ZŁOTYCH za rok). | 
3. Opłaty dla cudzoziemców za studia niestacjonarne
- Cudzoziemców, którzy podejmują studia niestacjonarne, obowiązują te same zasady odpłatności co obywateli polskich podejmujących studia niestacjonarne.
 - Opłaty za świadczone przez Ignatianum usługi edukacyjne związane z kształceniem studentów na studiach niestacjonarnych pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych magisterskich wynoszą za każdy semestr tych studiów:
 
| 
 Wydział/kierunek studiów  | 
 Opłata za jeden semestr (w PLN)  | 
 Opłata za jeden semestr  | 
||
| 
 Całość  | 
 I rata  | 
 II rata  | 
 III rata  | 
|
| 
 Wydział Filozoficzny  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 Psychologia  | 
 4300  | 
 1500  | 
 1400  | 
 1400  | 
| 
 Wydział Pedagogiczny  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 Administracja i polityka publiczna  | 
 3000  | 
 1000  | 
 1000  | 
 1000  | 
| 
 Pedagogika  | 
 2900  | 
 1000  | 
 1000  | 
 900  | 
| 
 Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna  | 
 2900  | 
 1000  | 
 1000  | 
 900  | 
| 
 Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych  | 
 2900  | 
 1000  | 
 1000  | 
 900  | 
WAŻNE! Opłata semestralna za pierwszy semestr dokonywana jest w całości (bez rozbicia na raty)  przez studentów rozpoczynających cykl kształcenia wnoszona jest najpóźniej 25 października w rozpoczynanym roku akademickim.
a) Począwszy od drugiego semestru cyklu kształcenia opłaty wnoszone są w ratach:
- Semestr zimowy:
 
I rata – do dnia 31 października,
II rata – do dnia 30 listopada,
III rata – do dnia 10 stycznia.
- Semestr letni:
 
I rata – do dnia 31 marca,
II rata – do dnia 30 kwietnia,
III rata – do dnia 15 maja.
b) Dopuszcza się możliwość uiszczenia opłaty za semestr lub rok.
4. Opłaty za wydanie legitymacji studenckiej:
- Od 1 lipca 2025 r. podstawowym dokumentem potwierdzającym status studenta dla osób posiadających numer PESEL jest mLegitymacja studencka w aplikacji mObywatel. Korzystanie z niej jest bezpłatne.
Studenci mogą również korzystać z Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) w formie plastikowej karty. Legitymacja ta jest dokumentem płatnym (22 zł). Wydawana jest studentom nieposiadającym numeru PESEL oraz tym, którzy mimo posiadania numeru PESEL chcą dodatkowo otrzymać ELS, po złożeniu wniosku w systemie USOSweb. 
Szczegółowe zasady pobierania opłat są uregulowane w Regulaminie pobierania opłat.


 TŁUMACZ





